Είμαστε έτοιμοι για τον Καποδίστρια Νο2;
Αφορμή για το ερώτημα είναι το άρθρο του τελευταίου φύλλου της εφημερίδας Ανεξάρτητος Παρατηρητής: ‘Στο προσκήνιο ο Καποδίστριας 2’.
Μονολεκτικά μπορώ να πω ΟΧΙ. Και ο λόγος είναι πως μετά από τόσα χρόνια Καποδιστριακής συνύπαρξης των οικισμών του Δήμου Οινοφύτων δεν έχει επιτευχθεί καμία απολύτως γεφύρωση τους, όπως προέβλεπε το σχέδιο.
Το αντίθετο έχει συμβεί. Οι κάτοικοι των οικισμών πιστεύουν αρχικά σε εξαγγελίες μεγάλες και τρανές, αποσπάται η ψήφος τους και το αποτέλεσμα πάλι το ίδιο.
Άνθρωποι διοικούσαν πριν, άνθρωποι διοικούν και τώρα.
Δεν είναι ίδιοι και όμως τα ίδια κάνουν.
Ή μήπως τελικά είναι ίδιοι;
Αναφέρω ένα παράδειγμα που έχει να κάνει με τις εορτές των Χριστουγέννων. Ενώ στα Οινόφυτα έχουν φωταγωγηθεί όλοι οι δρόμοι με στολίδια, στον Άγιο Θωμά και το Κλειδί δεν υπάρχει ούτε ένα. Αυτό το παράπονο το γράφουμε από το 2005.
Δείτε τα παρακάτω links.
http://agiosthomas.blogspot.com/2006/12/2006.html
http://agiosthomas.blogspot.com/2005/12/2005.html
Το αστείο της υπόθεσης είναι πως αρκετοί από αυτούς που είναι σήμερα στα πράγματα σχολίαζαν με καυστικά σχόλια, τους τότε υπεύθυνους.
Οι άνθρωποι της τοπικής διοίκησης άλλαξαν, αλλά η διαφορά παρέμεινε.
Ακόμη και αυτό το παράδειγμα που για μένα είναι ασήμαντο, δείχνει τη θέληση των τοπικών αρχόντων να απαιτήσουν και να εξασφαλίσουν από τη δημοτική αρχή ίση μεταχείριση και απολαβή των αγαθών του δήμου(Να γνωρίζουν άραγε τον τρόπο;).
Είπα πως για μένα είναι ασήμαντο, αλλά είναι υπολογίσιμο για τα παιδιά μου που θέλουν να νοιώσουν τη χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα(δεν θα εξετάσω εδώ αν είναι σωστή ή όχι, απλά έτσι είναι σήμερα).
Τελικά οι άνθρωποι που ψηφίσαμε έχουν γνώση τι σημαίνει τοπική αυτοδιοίκηση;
Ακολούθησαν κάποιο σεμινάριο σχετικά με τη τέχνη του διοικείν;
Τι σημαίνει υποστήριξη του πολίτη;
Τι σημαίνει ισονομία των πολιτών;
Και πέρα από αυτά;
Αναρωτήθηκαν αν διαθέτουν τη γνώση και την ικανότητα να ανταπεξέλθουν των θέσεων που κατέλαβαν;
Αποδέχομαι μια θέση έχοντας πλήρη συναίσθηση της ευθύνης και των καθηκόντων που προκύπτουν από αυτή.
Αν αυτό δεν έχει γίνει κατανοητό και ο μόνος λόγος αποδοχής της θέσης είναι το χρηματικό, τότε ας είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, γιατί οι εισαγγελείς καιροφυλακτούν και κινδυνεύουν από άγνοια πλέον να καταδικασθούν για λόγους που ούτε θα έχουν καταλάβει(υπογραφές σε έγγραφα που δεν καταλαβαίνω τι γράφουν).
Επανερχόμενος λοιπόν στο αρχικό ερώτημα, η απάντηση είναι αρνητική.
Δεν είμαστε έτοιμοι για τον Καποδίστρια Νο2.
Ο Δήμος Οινοφύτων είναι Καποδιστριακός και δεν έχει καταφέρει να γεφυρώσει το χάσμα. Πως θα συνεργαστεί με έναν μη Καποδιστριακό, όπως το Σχηματάρι, όπου οι άνθρωποί του δεν υποχωρούν σε τίποτα.
Αυτό φαίνεται και από τις διεκδικήσεις στα νομαρχιακά συμβούλια;
Ο κάτοικος λοιπόν ενός δημοτικού διαμερίσματος, όπως ο Άγιος Θωμάς και το Κλειδί καλά κάνει και είναι επιφυλακτικός και έχει τις ενστάσεις του.
Όταν σήμερα βλέπει τέτοιες διαφορές, τι να περιμένει αύριο;
Σε αυτό το αύριο έρχεται να δώσει απάντηση το άρθρο του http://korinthos.blogspot.com σχετικά με την αυτοοργάνωση ή με πιο απλά λόγια:
Η αδυναμία των τοπικών αρχόντων υποκαθίσταται από δράσεις πολιτών.
Υ.Γ. Αγαπητοί Δερβενοχωρίτες λέτε να γίνουμε συνδημότες;
15 σχόλια:
έχω την εντύπωση ότι και ο δικός μας δήμος θα ενωθεί με τους δικούς σας.
Μας θέλετε;
Αλλά και να μην μας θέλετε, θα σας ρωτήσουν;
Έχει να γίνει μακελειό. Ποιος θα έχει το πρώτο λόγο;
Θα σφάζονται παληκάρια.
Όσο για την τύχη του χωριού σας, θα είναι ακριβώς ίδια με της σημερινής Τανάγρας. Ξεχασμένη και από τους Θεούς.
Ο.Κ. ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ Νο 2.... ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΡΩΤΗΣΟΥΝ....ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΞΑΦΝΙΚΑ ΘΥΜΗΘΗΚΕ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΟΙΝΟΦΥΤΑ, Ο ΑΓΙΟΣ ΘΩΜΑΣ ΚΤΛΠ. ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ?ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ ΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΙΨΙΕΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΟΛΕΜΕΝΕΣ Ή ΘΑ ΒΟΛΕΥΤΟΥΝ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣΔΙΑΚΟΝΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΣΤΑ ΟΙΝΟΦΥΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΑΥΤΟ? ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΩΡΕ ΠΑΙΔΙΑ Σ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ... !!!! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΕΑ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ Κ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΡΓΑ ....??? ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΑΥΤΟ.... ΑΣΕ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΜΟΝΟ Η ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΑΠΛΑ Η ΑΛΛΗ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΜΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ''ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ'' Κ ΠΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΥΤΗ ΣΧΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΟΡΙΣΑΝΕ ΚΑΠΟΥ ( ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ) ΜΕΣΩ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ.... ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΞΑΝΑΛΕΩ....
Χριστούγεννα στα Οινόφυτα
Χριστούγεννα στον άγιο Θωμά
Χριστούγεννα στο Κλειδί.
Χριστούγεννα στο Δήλεσι.
ΤΑ 3 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΚΔΟΤΟ.
΄Πότε ενδιαφέρθηκαν τα δικά μας παιδιά για τα δικά μας χωριά;
Ακόμη και τώρα που είναι αντιδημαρχαίοι.
Τι θα μπει στη τσεπη έχει σημασία μάστορη να ξεχρεώσουμε και κανα χρέος.
Ρε αγνήστε τους, φτύστε τους. Μην τους δίνετε σημασία να δείτε μετά.
Γιατί άμα φύγουν τα τσιράκια και οι αυλοκόλακες να δούμε τι θα κάνουν.
Θα θυμηθούν το χωριό.
Και μια ερώτηση¨
Ποιος κάνει κουμάντο στο Δήμο;
Ο Δήμαρχος για ο δέσποτας;
Καλά τα λέει ο steph. διάβασα και στο Δήλεσι πως θέλει τα δικά του παιδιά. Ποιος ο δέσποτας, ο πατέρας όλων των βοιωτών έχει τα δικά του παιδιά.
Δεν το κατέχω το άθλημα, αλλά για να γίνεις δεσπότης, δεν ΄πρέπει να γίνεις μοναχός; Να απαρνηθείς τα εγκόσμια;
Δάσκαλε που δίδασκες.
Οι ανηψιές του Δεσπότη βολέυτηκαν και θα συνεχίσουν να βολεύονται, όσο είναι δέσποτας. Και θα πίνουν άμα τον βρει ο Κύριος και θα λένε εις υγείαν του κορόιδου.
Αυτούς ο δέσποτας τους βόλεψε. Τα παιδιά που έδιωξαν από το αντλιοστάσιο δεν μπορούν να τα βολέψουν καπου και ας γνωρίζουν πως έχουν τόσα προβλήματα. Αλλά ποιος νοιάζεται για τα προβλήματα των άλλων. Τι να σου κάνουν τα Χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια άμα δεν έχεις να φας τα Χριστούγεννα. αμα βάζεις το παιδί σου στο νοσοκομείο και αυτοί σε κοιτούν με απάθεια. Αυτοί που σε κορόιδευαν και σου έλεγαν κάτσε στο αντλιοστάσιο και θα σε βολέψουμε.
αν δεν είναι αυτό αλητεία. Τι είναι.
αν θέλετε να βοηθήσετ τα Χριστούγεννα, αυτά τα παιδειά να βοηθήσετ που έδιωξαν από το αντλιοστάσιο.
Αφήστε τον Δέσποτα στα οράματά του και στο πνευματικό του έργο.
από ότι καταλάβαμε, ο δέσποτα στον δήμο απόκτησε ρόλο δημάρχου και μάλιστα ρόλο δικτάτορα. αποφασίζουμε και διατάζουμε.
Εγώ όταν δεν έχω να φάω και να τρέξω στο νοσοκομείο για το παιδί μου, στα παπάρια μου τι θα πει ο δέσποτας και το κάθε τσιράκι του.
Όλοι μιλάνε εκ του ασφαλούς.
Και στο χωριό θα στολίσουνε.
Σαν την ετοιμόγενη κάνετε.
Υπομονή καθόλου.
Όταν λέτε αυτοοργάνωση, τι ενοείτε;
βάζουμε στην άκρη αυτούς που εκλέξαμε και αποφασίζουμε μόνοι για το μέλλον του τόπου;
Αν αυτό ενοείτε, κάτι δεν παέι καλά με εσάς.
σας προτρέπω δε να θυμηθείτε ξανά τις αρχές της Δημοκρατίας και τα δικαιώματα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι.
4 χρόνια θέλετε δεν θέλετε είστε υποχρεωμένοι εκ του πολιτεύματος να πειθαρχήσετε στις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου.
Υπενθυμίζω εκλεγμένου από εσάς.
Η καταστροφολογική λογική που χρησιμοποιείται βλάπτει και μάλιστα άσχημα ανθρώπους με λιγότερη ικανότητα στην κριτική σκέψη. ως εκ τούτου μόνο κακές υπηρεσίες προσφέρετε με τα γραφόμενά σας.
μήπως να τη δεις αλέως ανδρέου;
Δεν βλέπεις τη κατάσταση κατάματα και για αυτό γράφεις τις μλκς. Η διαφορά είναι φανερή και αυτό που χρειάζεται είναι μια νέα επανάσταση. Οι πολίτες να πάρουν το δήμο στα χέρια, γιατί δεν πάει άλλο.
Από το περιβάλλον, από τη μόλυνση, από το νερό, από τα φαγητά. Σε ότιδήποτε συμβαίνει οι άρχοντες αποδεικνύονται κατώτεροι των περιστάσεων και έπονται των γεγονότων.
ΜΟΝΟ ΛΟΓΙΑ ΦΑΝΦΑΡΕΣ ΚΑΙ
ΓΙΕΣ ΔΕΣΠΟΤΑ.
Το παρακάτω άρθρο δημοσιεύεται στην Καθημερινή και δείτε τι λέει η ένωση Ελλήνων Χημικών.
Και εμείς κοιμόμαστε.
Την άμεση διακοπή της χρήσης του νερού, όχι μόνο για ανθρώπινη κατανάλωση, αλλά και για οποιαδήποτε οικιακή εργασία, προτείνει η Ενωση Ελλήνων Χημικών σε ειδική έκθεση που συνέταξε για την επικινδυνότητα παρουσίας εξασθενούς χρωμίου στο πόσιμο νερό των Οινοφύτων, την οποία έδωσε χθες στη δημοσιότητα. (Τα βασικά σημεία της έκθεσης είχε παρουσιάσει η «Κ» στις 15 Νοεμβρίου). Η ΕΕΧ επισημαίνει ότι οι παρεκκλίσεις από τα όρια επικινδυνότητας που έχουν διαπιστωθεί στην περιοχή «συνιστούν κίνδυνο για την ανθρώπινη υγεία».
Χαρακτηριστικό του μεγέθους του προβλήματος είναι ότι η ΕΕΧ επισημαίνει ότι ακόμα και η χρήση νερού για πότισμα είναι επικίνδυνη. Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι η «χρήση νερού με παρουσία εξασθενούς χρωμίου για πότισμα καλλιεργειών και θερμοκηπίων, με μεθόδους που δημιουργούν αερολύματα, θα πρέπει να συνοδεύεται από λήψη προστατευτικών μέτρων και αποφυγή εισπνοής του αερολύματος από το προσωπικό που εκτελεί αγροτικές εργασίες». Σε κάθε περίπτωση, οι ειδικοί τονίζουν ότι «για να διερευνηθούν οι φυτοτοξικές επιδράσεις του χρωμίου θα πρέπει να γίνουν διερευνητικές μετρήσεις στο έδαφος των καλλιεργειών».
Η επιβάρυνση του υδροφόρου ορίζοντα με εξασθενές χρώμιο και άλλα βαρέα μέταλλα, πάντως, ενδεχομένως εξηγεί και την φθίνουσα πορεία της αγροτικής δραστηριότητας στα Οινόφυτα. Σύμφωνα με την Ενωση Ελλήνων Χημικών, οι ενώσεις του χρωμίου και ιδιαίτερα το εξασθενές χρώμιο, θεωρούνται πολύ τοξικές για τα φυτά, ενώ οδηγούν στη μείωση της παραγωγής, την κακή ανάπτυξη των φύλλων και των ριζών του φυτού κ. ά. Η τοξικότητα του εξασθενούς χρωμίου οφείλεται στη μεγάλη του διαλυτότητα στο νερό, με αποτέλεσμα τη μεγάλη απορρόφησή του από το ριζικό σύστημα του φυτού. Ωστόσο, όταν απορροφάται από το φυτό, η ουσία μετατρέπεται σε τρισθενές χρώμιο.
Οι Ελληνες Χημικοί, επίσης, θέτουν τέλος στη συζήτηση για το ποιος ευθύνεται για την παρουσία εξασθενούς χρωμίου στο νερό της περιοχής. Μολονότι -αναφέρουν- η παρουσία χρωμίου πάνω από 10μg/l μπορεί να οφείλεται και σε φυσική ρύπανση από τα πετρώματα, όταν το εξασθενές χρώμιο βρίσκεται σε ποσοστό 85-90% του συνολικού (όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση), πρόκειται χωρίς αμφιβολία για ανθρωπογενή ρύπανση.
ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΑΣ, ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ 'ΜΗΝΥΣΕΙΣ' ΣΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ;;;
ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΕΣ.
ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ
Ήρθα με τον πατέρα μου να πάρουμε το λάδι και πραγματικά απαγοητεύτηκα.
Πέρασα βράδυ από Οινόφυτα και υπήρχαν φωτεινά στολίδια στις κολώνες. Στο χωριό μας τίποτα. ασε η λάσπη. Πλήρη εγκατάλειψη. Μα καλά από το χωριό δεν υπάρχει κανείς στο δημοτικό συμβούλιο;
Πάντως είναι κρίμα, γιατί προεκλογικά μας έπερναν τηλέφωνα ότι θέλουν να αλλάξουν τον τόπο.
Το παράδειγμα για την αυτο οργάνωση εκπληκτικό.
Ειδικά η ανάπτυξη δράσεων εκεί που το κράτος αδυνατεί. Και όλο αυτό εθελοντικά.
κανένας Αγιος δεν αγιασε στον τοπο του.ανοητοι ανθρωποι αν δεν γνωριζετε να μην μιλατε .ο δεσποτης να προσφερει θελει στον τοπο του.και οσο για τις ανηψιες του καλα εκανε και τις εβαλε στο κεντρο ρε.με δικα του λεφτα το εφτιαξε στο κατω κατω.τρεξτε να τους ζητησετε τα πτυχια να τα βγαλουν στις εφημεριδες να αποδειξουν ποσο γελειοι ειστε
Επειδή είσαι ξανθή, δικαιολογείσαι να μιλάς έτσι.
Να βοηθήσει 'ξανθή' ο δέσποτας, όχι να αντικαταστήσει και να αναλάβει χρέη δημάρχου. Άλλον ψηφίσαμε για αυτόν το ρόλο.
Για την αγιότητα θα συμφωνήσω μαζί σου, αλλά ήρθε όψιμη.
Αν τις ανηψιές τις έβαλε στο κέντρο, να τις πληρώσει αυτός.(με χρήματα των πιστών). Το κέντρο δεν ανήκει στον Δήμο.
Αυτό για τα πτυχία που το διάβασες;
Είσαι διακαιολογημένη, ξανθή ξανθιά και ταραγμένη.
Ρε τι είπε η Ξανθή; Με δικά του λεφτά το έκανε ο Δέσποτας;
Που τα βρήκε τα λεφτά ξανθή;
Του τα έδωσε ο Θεός; Η οι πιστοί με το κερί τους και τα εκκλησιαστικά συμβόλαια;
Κακόμοιρη, ξύπνα γιατί και εσένα σε παραμυθιάζουν από ότι φαίνεται.
Εκτός και αν είσαι από το σόι.
σε ολα τα σχολια διακρινω μια πληρη συμπμοια με το θεμα του ποστ.
αναλογα με το που ειναι πολιτικα ο καθενας βριζει.
μραβο σας. εχετε ον τοπο που αξιζετε.
ΚΑΛΗΝ ΕΣΠΕΡΑ ΑΡΧΟΝΤΕΣ
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΣΜΟΣ ΣΑς
ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ
ΜΗ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ ΣΑΣ.
ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.
ΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΟΝΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ
Δημοσίευση σχολίου