Ο βασιλιάς είναι πλέον γυμνός
Δύο χρόνια στο δημαρχιακό θώκο ήταν αρκετά για να απομυθοποιηθεί ένα σύνολο ανθρώπων που ανέλαβε τη τοπική αυτοδιοίκηση με το σύνθημα: Νέα πόλη Νέα άποψη.
Η ευρεία παρακολούθηση των δημοτικών συμβουλίων του Δήμου μας και η κάλυψή τους από τηλεοπτικούς σταθμούς, έδωσε τη δυνατότητα στους δημότες να διαπιστώσουν πως αυτοί που εμπιστεύθηκαν για τη διαχείριση των τοπικών κοινών αποδείχτηκαν κατώτεροι των προσδοκιών τους.
Η δυσαρέσκεια των πολιτών φαίνεται να μην επηρεάζει ιδιαίτερα τους εκλεγμένους, καθώς μόνο λεκτικά παραδέχονται ότι με τη συμπεριφορά τους προκαλούν. Επί της ουσίας όμως, το μόνο που κάνουν, διαπιστώνοντας πως το καράβι βουλιάζει, είναι να αποποιούνται ευθυνών.
Οι σημερινοί διοικούντες κατηγορούσαν τους προηγούμενους για ανίερες συμμαχίες. Οι δικές τους συμμαχίες αφορούσαν αποκλειστικά και μόνο το καλό του τόπου.
Ο δημότης γιατί μέχρι σήμερα δεν γεύτηκε αυτό το καλό;
Ο δημότης γιατί μέχρι σήμερα δεν γεύτηκε αυτό το καλό;
Από αυτή τη στήλη έχουμε καυτηριάσει πολλές φορές τη συμπεριφορά του πρώτου και σίγουρα φέρει μεγάλο μερίδιο ευθύνης για την τοπική κατάντια.
Αλλά για όλη αυτή τη τοπική απραξία ευθύνη φέρουν και οι συνεργάτες του, που στη πρώτη αποστασία (περί ομάδας Γιαλούρη ομιλώ) απαιτούσαν τη παραίτησή τους, εφόσον δεν ήταν σύμφωνοι με τη ρότα που ακολουθούσε ο Δήμος. Στη δεύτερη όμως, που το πρόβλημα τους άγγιζε άμεσα, δεν εφαρμόζουν αυτά που ζητούσαν από τους άλλους, δηλαδή να παραιτηθούν, αλλά θέτουν μομφή για τον πρώτο.
Για τους εαυτούς τους μομφή καμία!
Για τους εαυτούς τους μομφή καμία!
Παρελαύνουν στην αγορά και αποδομούν αυτόν που μόλις πριν 2 έτη μας παρουσίασαν περίπου ως σωτήρα. Εμφανίζονται ως εξαπατηθέντες από τον πρώτο και δηλώνουν νέες συνεργασίες με ανθρώπους που διοικούσαν τη προηγούμενοι τετραετία, τους οποίους φρόντιζαν μέχρι πρότινος να απαξιώνουν.
Αυτή η διαστροφή, μόνο σε ψυχικά διαταραγμένα άτομα απαντάται υποστηρίζουν οι ψυχίατροι.
Αν θεωρείς αξιοσέβαστε δημοτικέ σύμβουλε ότι η ομάδα δεν εκπληρώνει τους στόχους για τους οποίους εντάχθηκες, τότε μία είναι η οδός: Η παραίτηση. Η παραμονή στον θώκο σε καθιστά συνυπεύθυνο και δεν σε απαλλάσσει των κατηγοριών με τη μετάθεσή τους σε μοναδιαίο πρόσωπο, δηλαδή τον Δήμαρχο.
Το θράσος σου δε, φθάνει μέχρι του σημείου να διεκδικήσεις ξανά μερίδιο στα κοινά, τη στιγμή που ο ίδιος ομολογείς την απραξία.
Το θράσος σου δε, φθάνει μέχρι του σημείου να διεκδικήσεις ξανά μερίδιο στα κοινά, τη στιγμή που ο ίδιος ομολογείς την απραξία.
Η μη τοποθέτηση εξωτερικών κουφωμάτων στο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Θωμά είναι ένα παράδειγμα χρονίζουσας απραξίας και μετακύλησης ευθυνών. Εγώ εκτιμώ πως φταίνε τα παιδιά που δεν έχουν τοποθετηθεί ακόμη τα κουφώματα. Εσείς τι λέτε κύριοι σύμβουλοι;
Δυστυχώς οι τοπικοί ταγοί(συμπολιτευόμενοι και αντιπολιτευόμενοι) δεν ‘έχουν πάρει χαμπάρι’ τι εννόησε η πολιτεία με τη θέσπιση Καποδιστριακής διοικητικής συνένωσης οικισμών.
Συναθροίζονται στην εκκλησία του Δήμου και ανάλογα με τα ερείσματα του καθενός επιδιώκουν, ως εργολάβοι, τη διάθεση κονδυλίων και το αναλογούν μέρισμα.
Το παράδειγμα συμβούλου της αντιπολίτευσης, όπου σε πρόταση του Γραμματέα του Δημοτικού Συμβουλίου να συνεδριάσει η Δημαρχιακή Επιτροπή στο Δημοτικό Διαμέρισμα του Αγίου Θωμά, αντιδρά λέγοντας να πάμε στο χωριό του, προφανώς εκτός ορίων του Δήμου μας, δείχνει την αντίληψη που έχουν οι άνθρωποι αυτοί περί αυτοδιοίκησης. Βέβαια όσο μπορεί να αλλάξει το μυαλό των γονιών μας, άλλο τόσο μπορεί να αντιληφθούν και οι όμοιοι ηλικιακά με τον κύριο αυτόν τι ακριβώς συντελέστηκε το 1997 με τη συνένωση Δήμων και Κοινοτήτων.
Συναθροίζονται στην εκκλησία του Δήμου και ανάλογα με τα ερείσματα του καθενός επιδιώκουν, ως εργολάβοι, τη διάθεση κονδυλίων και το αναλογούν μέρισμα.
Το παράδειγμα συμβούλου της αντιπολίτευσης, όπου σε πρόταση του Γραμματέα του Δημοτικού Συμβουλίου να συνεδριάσει η Δημαρχιακή Επιτροπή στο Δημοτικό Διαμέρισμα του Αγίου Θωμά, αντιδρά λέγοντας να πάμε στο χωριό του, προφανώς εκτός ορίων του Δήμου μας, δείχνει την αντίληψη που έχουν οι άνθρωποι αυτοί περί αυτοδιοίκησης. Βέβαια όσο μπορεί να αλλάξει το μυαλό των γονιών μας, άλλο τόσο μπορεί να αντιληφθούν και οι όμοιοι ηλικιακά με τον κύριο αυτόν τι ακριβώς συντελέστηκε το 1997 με τη συνένωση Δήμων και Κοινοτήτων.
Στον δρόμο αυτό κινείται η πλειοψηφία των δημοτικών συμβούλων και ένα χαρακτηριστικό δείγμα της αντίληψης αυτής φαίνεται στη πινακίδα που έχει αναρτήσει ο δήμος στο κατάστημα του Αγίου Θωμά και αφορά την έδρα της Υπηρεσίας Ύδρευσης Αποχέτευσης. (πρόσφατα έκανε ανάρτηση για το θέμα αυτό το ιστολόγιο http://agiosthomas.wordpress.com).
Για τα πιο σημαντικά θέματα της περιοχής μας, όπως ο θάνατος του Ασωπού και οι συνέπειές του στις πληθυσμιακές ομάδες της περιοχής, όπως οι εργάτες, αγρότες, και οι οικονομικοί μετανάστες, λόγος να γίνεται και να περνάει η ώρα. Αρκούμαστε σε ευγενικές επιστολές προς τα υπουργεία, όπου τους υπενθυμίζουμε παλαιότερες συζητήσεις μας.
Κανείς από τους εκλεγμένους δεν είναι άμοιρος ευθυνών.
Αν έχουν ‘σώας τας φρένας’ και διαφωνούν με τον πρώτο, ο δρόμος είναι ένας: Η παραίτηση.
Αν έχουν ‘σώας τας φρένας’ και διαφωνούν με τον πρώτο, ο δρόμος είναι ένας: Η παραίτηση.
Η διαφορά μας κύριε σύμβουλε έγκειται στην αίσθηση της όρασης. Εσείς βλέπεται σήμερα τελειωμένο το νηπιαγωγείο Αγίου Θωμά, ενώ εμείς, όσο και αν τρίβουμε τα μάτια μας, εξακολουθούμε να μη βλέπουμε τίποτα.
Δυστυχώς όχι μόνο ο βασιλιάς είναι γυμνός, αλλά και οι αυλικοί του.
26 σχόλια:
Θέλουν όλοι να πάρουμε ένα ξύλο και να τους βαράμε στις πλατείες.
Ορμάνε μόνο όπου έχει μάσα.
Αυτός ο σύμβουλος από τα Οινόφυτα, γνωρίζετε πόσα μέλη της οικογένειάς του έχει βολέψει στο Δήμο κι τι επαγγέλεται;
Καλά δε ρωτάγατε για ορισμένους από αυτούς πριν τους ψηφίσετε;
Εδώ στα Οινόφυτα έχουν γράψει ιστορία. Ειδικά οι εργολάβοι.
ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΑΝ ΣΟΦΟΙ ΚΑΤΕΒΕΙΤΕ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΟΝΕΣ!!!!
Δεν χρειάζεται να είσαι σοφός προκειμένου να δεις τη κατάντια που φαίνεται δια γυμνού οφθαλμού.
Αλλά αυτό που λες περί υποψηφιότητας δεν είναι κακή ιδέα. Εγώ προσωπικά έχω ένα κώλυμα. Δεν έχω τη θεία ευλογία.
Είσαι μεγάλο λαμόγιο, αλλά σε πάω γιατί γράφεις αλήθειες.
Έχεις δίκιο σε αυτά που λες.
Δεν πρέπει όμως να παραβλέψουμε αυτό που έγραψες σε προηγούμενη σου ανάρτηση: "δεν υπάρχει χώρος και χρόνος για ήρωες" και με αυτό δεδομένο πρέπει να κρίνουμε τις πράξεις των συμβούλων.
Προσωπικά δεν θα ήθελα να παραιτηθεί κανένας παρά μόνο ο Δήμαρχος. Ο ρόλος του Δημάρχου είναι να αξιοποιεί τα θετικά των συμβούλων του και να οδηγεί τις εξελίξεις για το συμφέρον του τόπου. Και αν κάποιος έχει άλλες βλέψεις να παρασύρεται απ' το "καλό ρεύμα" που δημιουργεί και συντηρεί ο Δήμαρχος ως ηγέτης.
Στα Οινόφυτα είδαμε το αντίθετο. Ένας δήμαρχος να προσπαθεί να ματαιώσει κάθε καλό που είχε εξαγγελθεί προεκλογικά και να επιχειρεί να φιμώσει κάθε αντίθετη φωνή που εμφανίστηκε στην πορεία του δήμου τα τελευταία δυο χρόνια.
Είναι αποκλειστικά ο υπεύθυνος για την ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ δεκάδων πολύ καλών αποφάσεων του δημοτικού συμβουλίου σχετικά το μεγαλύτερο πρόβλημα της περιοχής αυτό του περιβάλλοντος.
Στους συμβούλους καταλογίζουμε ότι δεν έχουν αντιδράσει αποτελεσματικά αλλά δεν μπορώ παρά να θεωρήσω θετικό το γεγονός ότι επιτέλους κάποιοι αντιδρούν και δεν αποτελείται το συμβούλιο από άβουλα προβατάκια.
Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τον πολιτικό του λόγο και εκεί η ομάδα Γιαλούρη έδειξε συνέπεια. Ότι έλεγαν συνεχίζουν να λένε άσχετα με την θέση που πήρε προσφάτως ο Γιαλούρης και από την οποία έχει ακόμη μεγαλύτερη ευθύνη και θα κριθεί πολύ αυστηρά (ίσως καεί μάλιστα πολιτικά).
Ο Δήμαρχος όμως είναι υπεύθυνος για το ΤΙ και ΠΩΣ υλοποιείτε στον τόπο μας με την υπογραφή του!
Σε πρόσφατο δημοτικό συμβούλιο αφού δεν πέρασε η εισηγησή του σχετικά με το τεχνικό πρόγραμμα, αναφέρθηκε απαξιωτικά σε ΟΛΟΥΣ τους Δημοτικούς συμβούλους -συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης- τους κάλεσε να παραιτηθούν και να πάνε σπίτι τους. Αμέσως μόλις τελείωσε σηκώθηκε και ...έφυγε ο ίδιος!!!
Κανείς άλλος δεν αποχώρησε και το συμβούλιο συνεχίστηκε κανονικά!
Ο Δήμαρχος αποτελεί το μεγαλύτερο εμπόδιο στην προσπάθεια του Δήμου να αναστηθεί.
θα συμφωνήσω με τον προηγούμενο, αν και τους θεωρώ όλους ανίκανους.
Το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης το φέρει ο δήμαρχος που δεν κατάφερε να ενώσει, αλλά να δυναμιίσει.
Ζει σε έναν δικό του βιρτιουαλ κόσμο, όπου τα πάντα γύρω του είναι ρόδινα.
Όλοι έχουν ευθύνη και περισσότερη αυτοί που μας έταζαν δουλειές.
Και εμείς τα κορόιδα πάνω στην ανάγκη γαντζωθήκαμε πάνω τους κρατώντας την ελπίδα.
έσβησε και αυτή.
είναι ανίκανοι να διοικήσουν. Ο δήμος κατάντησε οικογενειοκρατία.
Και λίγα τους λέτε.
Κάντε μια βόλτα στα Οινόφυτα να δείτε τα χάλια μας. Δρόμοι με λακούβες. Πουθενά οργάνωση. Πας στο Δήμο και σε αντιμετωπίζουν σα δοσά.
http://latomeiatanagras.blogspot.com/
Ριξτε μια ματια στο blog που μιλαει για τη μολυνση των λατομειων στην Ταναγρα αλλα και γενικα για την περιβαλλοντικη καταστροφη της περιοχης..Επισης γιατι το αλλο blog του Αγιου Θωμα ειναι αντιπαλο???
@ παραπάνω άγνωστε όχι μόνο ματιά έχουμε ρίξει στο μπλογκ σας, αλλά και σας προτείναμε ως ποστ στο άρθρο μας http://agiosthomas.blogspot.com/2009/01/2.html
με θέμα: η 2η μεγαλύτερη οικολογική καταστροφή στη περιοχή μας.
Εκτιμούμε και σεβόμαστε τον αγώνα σας, γι'αυτό και τον προβάλαμε.
----------------
Τα περί αντίπαλου μπλογκ δεν τα καταλαβαίνουμε, εκτός αν ενοείτε ένα παιχνίδι που ξεκίνησε ο διαχειριστής του http://agiosthomas.wordpress.com, θέλοντας να δημιουργήσει αντίπαλο δέος και να καταγράψει αντιδράσεις στα πλαίσια έρευνας της πτυχιακής του. Επί της ουσίας όμως, δεν έχουμε να χωρήσουμε τίποτα. Και οι δύο την πρόοδο του τόπου μας θέλουμε.
Ευχαριστούμε για τη καταγραφή
άμα ρίχνετε και κανένα μπινελίκι, έστω και ευγενικό, είδατε πως ανεβαίνουν τα ποστ.
Τέτοια θέλει ο κόσμος. Στα παρακάτω απλά τα περνάμε επιδερμικά.
με το άρθρο σας αυτό γίνατε και εσείς μεσημεριανή εκπομπή και πήρατε τη για 15 λεπτά τη δόξα που σας αναλογεί από τη βασίλισα Λαμπίρη.
μπράβο σας.
Άντε τώρα σπίτι σας και αναπαυτείτε, καθώς πετύχατε το στόχο σας ξεφτιλίζοντας ανθρώπους που ούτε καν γνωρίζετε.
Και είστε και νέοι.
α οκ καταλαβα...ναι απλα ειδα το αλλο μπλογκ και ελεγε το αντιπαλο κτλ...οκ θενκς....
ΓΡΑΨΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ. ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΕΡΑ ΑΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΓΡΑΦΕΣ ΣΑΣ, ΠΟΥ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΟΒΑΡΟΣ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΥΠΟΨΗ ΤΟΥ.
ΚΑΙ ΕΣΑΣ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΤΑΞΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΛΟΓΑΔΕΣ, ΕΝΩ ΕΜΙΣ ΜΙΛΑΜΕ ΜΕ ΕΡΓΑ.
Πότε θα κατεύετε υποψήφιοι;
Είμαστε πολύ θεριακλήδες και άμα λάχει το δείχνουμε και στη ΤΒ.
Και μάλιστα στους σωτήρες μας.
Τόση είναι η αντίληψή μας, που προτιμάμε να πουλήσουμε 2 προιόντα σήμερα και τα παιδιά μας τα παραδίνουμε στη κόλαση.
Εύγε μας.
http://www.skai.gr/master_avod.php?id=112390&lsc=1
http://www.skai.gr/master_avod.php?id=112390&lsc=1
http://www.skai.gr/master_avod.php?id=112520&cid=1012&bc=1012&lsc=1
Δείτε και το βιντεο του ΣΚΑΙ στη γέφυρα του Ασωπού.
Είναι κρίμα να υπάρχουν πάντα θύματα που μπαίνουν μπροστά και από πίσω άλλοι να γελάνε.
Ήμασταν ένα τοπικό ρεζίλι και το εξελίξαμε σε πανελλαδικό.
μπράβο μας.
http://environmentfood.blogspot.com/2009/02/blog-post_26.html
ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΟΙ ΜΑΓΚΕΣ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΤΡΙΠΛΗ ΤΙΜΗ ΣΤΟΥΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΝΟΜΗΣΑΝ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΓΙΟΘΩΜΙΤΕΣ ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΜΑΓΚΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΒΟΥΡΔΟΥΛΑ ΟΧΙ Ο ΠΑΠΑ ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΙΣΧΟΣ
Τελευταίε ανώνυμε σε βρίσκω υπερβολικό. Με τα λεγόμενά σου, πρέπει να είσαι εκτός αγροτιάς.
Το τι θα κάνουν τη περιουσία τους είναι αποκλειστικά δικό τους θέμα και δεν πέφτει λόγος σε κανέναν. Αλλά και πάλι όταν πούλησαν δεν είπαν στους βιομήχανους , μολύνετε.
Άλλωστε αυτή είναι δουλειά του κράτους, που στέκει από μακριά και κρυφογελάει.
Όσο για τη βούρδουλα, αν κρίνω από τα λεγόμενά σου, εσύ την έχεις περισσότερη ανάγκη.
Ο Αριστοτέλης όταν ρωτηθηκε τι διαφέρουν οι μορφωμένοι από τους αμόρφωτους,απάντησε :"Οσο οι ζωντανοί από τους Πεθαμένους"
Η πνευματική καλλιέργεια, έλεγε στις ευτυχίες είναι στολίδι κι στις δυστυχίες καταφύγιο
Αγιε γειά,
δες αυτό:
http://asopossos.wordpress.com/2009/03/05/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%AF%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%83%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B7/
Να σε περιμένουμε;
ΕΔΩ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΘΩΜΑ , ΞΕΡΕΤΕ, ΓΙΑ ΤΙ ΔΙΑΛΥΣΑΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ . ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ 800 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΝΟΥΜΕ. ΗΡΘΑΝΕ ΤΑ ΒΑΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΙΩΣΑΜΕ ΣΤΟ ΞΥΛΟ, ΧΩΡΙΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ. ΚΑΙ ΣΤΟ Β' ΓΥΡΟ ΣΤΑ ΒΑΓΙΑ ΔΕΝ ΠΗΓΑΜΕ ...ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ?ΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΕΓΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ? ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ?
Δημοσίευση σχολίου